"setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya"

nufnang

31 January 2012

PsP dan HaNdphoNe baru

Wink...Wink..mood happy ok hari ni,senyum sampai ke telinga since dari hari sabtu ritu..Nak tahu apa sebabnya..

Hubby - "Yang cepat lah siap kita keluar"
aku - "Nak pergi mana?"
Hubby - "Kata nak handphone baru,jom lah kita cari,boleh cari laptop sekali"
aku - "ok (dalam hati rasa nak melompat-lompat ok,tapi malu Adelia tengok,hehe).

So kitaorang pon decide nak pergi Terminal 1 je,sebab dekat situ banyak kedai handphone,jalan punya jalan,tiba mata aku terkenan dengan satu model ni,bila tanya dengan salesgirl dia kata ni model baru,tak sampai sebulan baru launching,ok terus decide nak beli sebab malas nak pusing-pusing and tengok yang lain.
Nilah handphone barunya



Itu gadget untuk aku,now kita tengok gadget Mr hubby plak,dah lama mengidam katanya,mula-mula aku berkeras tak setuju sebab harga dia mencecah RM600++ tp bila dia beriya pujuk rayu,tak sampai hati plak nak dengar,terus lah setuju.


Tapi nak beli gadget ni berjam-jam lah aku and Adelia menunggu sampai aku naik angin plak,yang Adelia plak dah tak menyempat-nyempat nak tido,tak pasal-pasal hubby kuar je dr kedai terus kene marah,sebab lama sangat,dia punya teruja dapt PSP ni sampai kene marah pon tak kisah ok!Now bila dah ada PSP ni,satu keburukanya asyik lah mengadap benda tu je,sampai lupa nak bergomol dengan isteri anak dia,leka bebenor lah gamaknya.

No comments: